Presentation om mig själv

Tjoo, jag heter Ingrid Michaela Cecilia Ahlström, jag är 16 år och är född den 21 februari 1995!
Jag går i 9an sista terminen och har sökt till gymnsaium, inriktning ( barn och fritid) Vill utbilda mig till polis, psykolog eller något annat liknande,
jag är en ganska sprallig men samtidigt väldigt lat person, jag är lätt att prata med och jag sviker aldrig, ( bara i nödfall).!
Mina intressen är då att vara med vänner, festa, sola, träna och musik!! Musik är mitt liv, och då överdriver jag inte, musiken är lixom jag, jag lyssnar alltid på musik, var jag än är någonstans.
jag bor tillsammans med Mamma,
och då undra rni säkert men din pappa då?,
Jao, jag har ingen kontakt med min pappa p.g.a personliga skäl, men på pappas sida har jag en lillasyster Amanda som är 4år.
och en hund emmiiiispemmis, och pappas tjej som är helt underbar.
Jag är en väldigt komplicerad människa, och jag tror att antingen hatar man mig eller så älskar man mig, det finns inget mittimellan där asså...
Jag är väldigt duktig på att ställa till problem, (för mig själv)
Men jag är också väldigt duktig på att ordna upp dem igen,
Något jag älskar det är att promenera ensam i mörkret när det regnar och gå ner till hamnen och kolla på havet ta en cigg, med musik i öronen och bara rensa tankarna, det är något jag gör vääääldigt ofta som nästan ingen vet om haha...
Jag är vädligt envis, och ger mig SÄLLAN, jag kan också vara riktigt kaxig, men på insidan är jag "FAKTISKT" omtänksam och snäll.!

vet inte riktigt vad jag mer ska skriva men det var la allt antar jag! :)

You can't break an already broken heart bitch!


Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0