svar!

Får bli en liiiiten frågestund nu, hoppade över vissa frågor, vet att jag lovade att svara ärligt men det var verkligen sånna frågor jag inte orkade med.!

 


vart finner du styrkan om allt känns galet jobbit? hur tar du dig över det hur lyckas du att inte få vatten över huvudet typ?
tacksam för svar!
  svar - om vi ska kalla det styrka, så har jag alltid haft det, jag har vägrat att ta skit, och jag har vägrat att ge upp, jag har sagt att jag inte orkar mer och att jag ska ge upp, men jag har aldrig gjort det, jag har bearbetat mig själv under några år, och jag har kämpat, men jag har också gråtit och mått piss, men om man bara inte ger upp så löser sig allt tillslut på ett eller annat sett!  Men det tar tid. och den tiden är förjävlig men det funkar, och jag lyssnar heller aldrig på skitsnack som typ du klarar det inte os.v. för jag vet att man klarar allt bara man verkligen vill. :) hoppas svaret hjäälpt diig.

När pulla du senast?
Haha, jag kollade upp IP-numret och Heffa, det angår ju inte riktigt dig :) det är något mellan mig och mig själv ;)

Vad brinner du för?
Jag brinner för att nå mina mål i livet, och jag brinner för människor och barn, att hjälpa folk!

Är du oskuld?
Nej det är jag inte.

Isfåfall hur många har du haft sex med?
Jag har haft sex med 2!

Är du kär just nu?
Kär och kär kan jag nog inte påstå, men visst har jag känslor för en ja :) Men med tiden så läker det ju!

Vem älskade du mest Robin eller Dariven? ( för det är ju dem du har älskat mest utav dem du haft om jag har rätt? )
Svår fråga, men Robin om jag ska vara helt ärlig.! :)

Hur kan du hålla ditt hår så jävla fint?
Haha, tack så mycket, men själv tycker jag inte alls om mitt hår, men jag använder ju schampoo något för färgat och slitet hår, sen använder jag balsam, sen har jag en plattång som gör håret typ skinligt, och inte blir slitet och gör håret mjukt, så det är la mest det, sen hårinpackning någon gång ibland! :)

Har du kille just nu?
Nej det har jag inte I'm Singel


Hoppas ni är nöjda med era svaaar, nu måste jag börja göra mig iordning för skolan, eller ja typ iaf börjar 11 :) tänk att jag redan är uppe ;O haha Fannys fel hon kom halv 8 till mig när jag låg och sov :(:(
HAHA jaja, ska hoppa in i duschen snart pussssss :)
   
     
     
     
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0