jag måste förlåt.

öhh, känner mig jättedeprimerad öööhhh,
så måste få skriva av mig lite känner jag.!
Jag kommer att ta en paus, en paus ifrån internet haha, kommer be mamma gömma undan internetsladden i en vecka eller två, vill inte vara inne här,
även fast datan är en grymt bra vän, hahaha, men jag grubblar för mycket när jag är inne på dataan!, så det blir bäst så. :)
Börjar träna också, IGEN!.
ah och ska verkligen sköta skolan nu igen!!
Sista terminen nu ju.. fyfan, men ah
vet inte vad jag ska skriva egentligen mår bara dåliiiigt, emo jag är! =) .
men jag gör alltid saker jag sedan ångrar. jag fattar fan inte, jag gör ALLTID fel,
jag hoppas det inte är försent att förändra sig, och bli till en bättre människa, en bättre vän och bättre flickvän.!
Jag hoppas verkligen jag kan förändra mig, för är trött att vara den jag är.!
vill inte vara den jag är längre, usch. jag kan verkligen spy på mig själv..
jaja, de va la de ville ba skriva av mig liiiiteeee.


Kommentarer
Postat av: jenny AkA kill kenny

fan va ful du e!

2011-01-26 @ 17:50:06
URL: http://jennyolausson.blogspot.com/
Postat av: jenny AkA kill kenny

du ser ut som en fet pingvin

2011-01-26 @ 17:51:54
URL: http://jennyolausson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0