like usual



Har ni någongång känt att ni bara vill bort, bort ifrån livet ni lever, börja om, glömma allt som har hänt i era liv, radera alla idioter som sårat er och fått er till botten, komma bort och bara få en nystart?,
Isf, välkommen i klubben,
Alla disney filmer, deras världar?, varför finns inte dem,? jo, för att dem är påhittade, dem finns lixom inte, och då anser jag att "lyckliga" livet inte heller existerar, för vad man än gör, eller hur man än är, går alltid något snett,
har ni tänkt på det?,
man får aldrig vara riktigt lycklig, det spelar ingenroll om man är rik, har pojkvän, dem bästa vännerna eller vad som helst, det finns alltid en gnutta olycklighet i en person..
Även fast man säger jag är lycklig, så vet man själv att det alltid finns lite olycklighet i en.


Jag vet inte varför jag blivit så emo hahahaha, men det är så jag känner just nu.!
Det fattas något i mitt liv, men jag vet inte vad det är.!
jag strävar efter något jag inte själv vet vad jag strävar efter?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0