Mitt år 2010

Nu sitter jag och ska vänta i en timma på att jag ska ner till tvätten igen så då kan jag ju berätta lite om hur året 2010 var för mig!

Året började med att jag fortfarande var i en depression typ, jag var trött på allt, tyckte inte något var roligt, sket fullständigt i skolan, det blev bara mer och mer IG i mina betyg, men det sket jag fullständigt i, sov  bort dagarna istället, satt vi datorn, kolla film ( tragiskt liv jag vet )
Jag fyllde 15 tyckte fortfarande livet var skit, men försökte inte tänka på det och mina vänner stöttade mig till 1000 , glad att jag har dem jag har..
Började gå ut igen och tycka livet var roligare och roligare, träffade mycket nya människor, festade en del, och hade det riktigt trevligt!
Kom in tillbaka till livet och blev Mchaela igen, träffade en som jag tyckte om mycket och det var mycket som hände där men det sket sig, och jag sket i honom, sen lite senare på året i somras så var mitt liv på TOPP!.
Jag umgicks väldigt mycket med Paulina, vi hade det sjukt skoj, men jag var också vääldigt mycket ute och hade det riktigt kul, göteborgskalaset, och allt sånt där, Nrj in the park o.s.v. sommaren var riktigt skön, träffade efterlängtade Tanya, i Juni, och vi hade det sjukt roligt, vi var i Jönköping på dreamhack, där jag också träffade min nuvarande pojkvän ( slut egentligen men ah), iaf jag och tanya var där sen åkte vi även till strömstad och var i Skee , hahahaha,jaa... Det var la lite sisådär, metaltown o.s.v. efter det var jag ute en hel del igen med massvis av folk varje dag typ och hade sjukt kul nere i hamnen i stan och festade
Sen började jag ju umgås med killen min, ( fortf slut men ändå)
och har nog spenderat mest tid med honom dem senaste månaderna, även om han bor såpass långt bort, och så självklart började ju skolan igen, och jag höjde mig med 70 poäng och är jättestolt,!
Sen har det ju hänt en väääldigt massa andra saker som jag helst inte vill nämna i bloggen, men jag har haft ett väldigt trevligt år, men 2009 var nog bättre, men det beror väll på att jag blir äldre, och det är inte lika kul att smyga ut och göra dumma saker, och sånt längre, haha, utan nu är det vuxenlivet som gäller känns det som tyvärr,!
Men 2010 va ett fint år med många händelser jag aldrig någonsin kommer att glömma, och personer som jag har lärt känna som  jag verkligen älskar!
Och jag hoppas att 2011 ojoj ;o första gången jag skriver 2011 haha, men ah jag hoppas att detta året kommer bli minst lika roligt som 2010 , för nu börjar jag ju gymnasiumet snart, och massa sånt.! Och det är jag ju liiiiiiite orolig för , men det ska nog gå bra. !


och jag ska bättra på uppdateringen eftersom mitt liv numera består av att vara i skolan, vara hemma/plugga duscha, äta och sova! haha... Jaja, vad gör man inte för sina betyg.! Puss

EXAKT! ett år sedan idag! ser fanimej ingen skillnad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0