niiiiice :D

hej alla söööta, skriver på en jääävligt liten dator i ett mörkt rum så klaga inte om jag skriveeeer fel....
hahah, helgen har varit GRYM.
ja enligt mig iaf, :) har faktiskt haft väääldigt trevligt, i fredags kanske de blev lite för mycket, och var lite emo ett tag men sånt i livet, men fyfan va mycket skratt och andra trevligheter som hände i fredags;)
I lördags var de också gymt underbart, och myyyspys, blev dock näääääästan ingen alkohol, men lite blev de allt :)
med en underbar vän,  och sedan sov han hos mig, de va mycket trevlans, och det får vi snart göra om! :)<3
och nu sitter jag hemma hos ida 4 mil ifrån gbg i halland, haha ska sova här i natt, och innan det hade jag en mycket underbar och efterlängtad fika med Ida bjerhem och en massa skitsnack ;) UNDERBART .! livet rullar på och jag känner mig mycket gladare än vad jag har gjort på länge, yeees.! i morgon börjar skolan igen, men snart är det helg igen och dåå jäävlaar ;D livet leker ibland, och det känns göttt.! göra precis som man vill. :) mohaha, pusspuss på er bitcheees
gammal biiild, med jääävligt ful sminkning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0