Om mig!

Ja, då ska väll jag börja med att presentera mig och berätta lite om mig själv,

Jag är då en 15 årig tjej som fyller 16 nu den 21 februari, och jag heter Ingrid Michaela Cecilia Ahlström, och jag bor i Göteborg, men det borde alla som läser min blogg veta, Jag går sista året i grundskolan klass 9C..
och jag ska gå linjen barn&fritid, för jag är väldigt inresserad av människor och barn, jag älskar att umgås med folk och kan nästan aldrig vara tyst, jag funderar ( jag vet alla hatar dem) men funderar starkt på att utbilda mig till polis, jag vill hjälpa människor och barn , jag är en sån person, får ofta höra att jag är lätt att prata med, och folk börjar lita på mig väldigt lätt, och det är något jag är väldigt glad för, för jag älskar att lyssna på andras problem, och försöka hjälpa dem så mycket som jag kan.
Jag går på en skola som heter Centrina, som ligger på Lindholmen, bra lärare man lär sig mycket väldigt sträng skola med mycket Disciplin men det är ju bara bra.!
jag älskar att träffa vänner, och jag älskar att dansa, (haha) , så jag älskar att gå ut och festa, inte för alkoholen utan för att dansa och ha allmänt roligt, men visst kan det hända att jag dricker också, men det är inte så mycket längre, min värsta rädsla, hmm, ja det är att förlora någon som betyder mycket, som sviker mig, jag är ganska hård med sånt, sviker någon mig en gång så kan jag nästan (finns undantag) aldrig mer lita på den personen, inom vissa fronter då vill säga.
jag är väldigt pratglad av mig, jag ÄLSKAR att träffa nya människor och prata, jag kan vara lite blyg i början men sen rullar munnen bara på och det finns inget stopp haha,! (kan bli jobbigt ibland) hehe..
Min största kärlek här är livet är min mamma och min lillasyster, finns verkligen ingen som kan få mig att älska dem mer än vad jag älskar dem.!!
Det var la det mesta antar jag,!
Puss / Michaela <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0