thee

Funderar på att radera bloggen och skaffa ny?,
börja om på nytt lixom, är alldelles för mycket minnen på denna bloggen. sen 2009 hehe..
Men jag får la se, kanske börjar blogga på nattstad eller fortsätter här på blogg.se
Migränen DÖDAR mig, men iaf.. ska in i duschen haha, har blivit helt beroende av att duscha . men det är skönt. det är så jag samlar mina tankar( löjligt nog) .
pluggat har jag också gjort!.
och nu sitter man och skriver med en jäääävla massa folk -.- blöö orkar nt.!
kanske spela lite cs? :) hmm jaja, men ville bara skriva lite, men ha de gööttt så länge. ! :) <3


älskling, nu saknar jag verkligen.! skönt att du kommer snart. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0