Don't let the fear stop u from playing the game.

Då är man tillbaka i bloggen, nu har jag även lite mer tid att sitta här vid datan också, kanske inte just i helgen, men oftare än vanligt iallafall, glömt att berätta för er att jag kom in på mitt förstaval Barn&fritid på Burgården yeeah!  Färgat håret rött har jag också men det vet nog dem flesta som läser bloggen, åker till Grekland snart, ska till Rhodos hihihi shoppa? (a ohja. brun? OHJA haha, gash ja längtar.
Detta sommarlov eller ja hitills iallafall har väll varit sådär, saknar ju Paulina som fan lixom, men jag vill nog erkänna att förra sommaren och förr förra sommaren var tuuusen gånger bättre. Fats har haft riktigt kul denna sommarn också,
gjort spontana saker gjort förändringar i mitt liv, mår mycket bättre än vad jag gjorde innan, vilket jag är riktigt glad över!

Iaf, nu i helgen blir det Liseberg med syster pappa, camilla och henens dotter maxine, söndag åker jag till Småland, där min syster bor nu.. och kanske åker till karlskrona en sväng o hälsar på kim, men vet inte riktigt än! Igår var jag på Brännö o badaaade. haha som ni ville veta de?? haha just so u know guys.

Ska faktiskt gå tillbaka till mammi nu, och kolla film med henne vi har spelat tvspel hela dan! =D myspys.
Men uppdaterar mer i morgon när jag får tillbaka min bärbara data som pappa har lånat -.- ! KyssN

p.s min kamera har legat i kungsbacka i några veckor därför inga nya bilder pyss..


bowling för ett tag seeeen! ;D





lite smått gulligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0