[;

Knulla livet innan livet knullar dig!


Hög musik i öronen medans du promenerar, finns inget bättre, så det är precis vad jag ska göra nu.
Sen blir det någon Disneyfilm och krypa ner i sängen med min rosa vovve & några andra gosedjur och nanna! :D

Just det, jag svek min vita månad och drack lite whiskey häromdan med trevligt folk! Men det är slut på det nu iallafall. Men trevligt hade vi, grillade o.s.v!

Men nu ska jag dra mig utåt på lång promenad, så vi hörs nog inget mer ikväll, men i morgon uppdaterar jag! Puss så länge mina otroligt fina och underbara bloggläsare.!





HEJ ser ut som ja putar med brösten, men hehe va inte meningenhaha..

(L)





Jag älskar dig ditt CePe !


Kommentarer
Postat av: blackida

VEM FAN FRÅGA DITT FETTO?!

haha älskar dig ditt mongo barn:)<3

2011-07-14 @ 15:21:13
URL: http://nattstad.se/blackida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0