Live the life before the life lives u

Tycker min blogg är redigt tråkig, och har inte alls så mycket att skriva om faktiskt, är riktigt trött, ska nog ta o nanna snart, har en vit månad också alltså = Ingen alkohol. Blir nog att bada på brännö i morgon iaf med trevligt folk. Just nu mår jag faktiskt riktigt bra, allt är lixom chillpill.
och jag har ändrat mitt liv till tusen, det jag brukade göra, gör jag inte längre, jag har ändrat mig från topp till tå på alla möjliga sett. Och det känns riktigt skönt.
Har några stora planeringar på G.
Är mycket som händer i mitt liv nu framöver, och 95% är positivt!
Det är riktigt goett goett.

Jag menar framtiden har alltid något bättre att ebrjuda än det som var förr! Och det är något jag har lärt mig, att efter regn kommer sol. Och det som glädjer mig är att ni två kommer aldrig att glömma mig för jag var den första. (menar inte sex nu haha)  medans jag faktiskt har tagit tag i mitt liv, och känner inte för att höra av mig, vill inte ens prata med er, och det är en jävligt skön känsla vill jag tala om! För ni tror att jag fortfarande sitter o grubblar och gråter, men nej där har ni fel. Jag har gjort som jag velat, och det är det bästa man kan göra.!

Näej nu tror jag att jag ska gå å sova faktiskt, känner att mina ögon börjar dras ihop, ska sätta på LEJONKUNGEN och lägga mig i sängen och sova ut, riktigt länge, för det behöver jag ! och i morgon är det en ny dag och nya möjligheter. Godnatt mina otroligt söta bloggläsare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0