Some girls don't realize what they're worth, some guys don't realize what they have, then she leaves after realizing and then he realizes!

Go dag idag, inte gjor tmycket alls, duschat ansiktsmask, peeling rakat hahaha o.s.v.!  mja ni fattar en skööön slappdag idag helt enkelt, faast iofs ska jag ju träna om ett litet tag , men först en lång promenad med idapida!
Unnade mig gifflar igår, har inte ätit godis sen Paulina var här de va typ 4 veckor sedan?!

Ja men iaf ska iväg å handla senare också ska köpa hårfärg, och JA jag ska bli brunett igen. eller ja redan ikväll faktiskt! (; Tack gode gud, är så trött på denna färgen så det är inte sant ser lixom ut som ett emo. man ba tack o hej nästa färg! Typ så ja livet rullar på som vanligt, är på ett rätt så bra humör idag! Förutom att jag saknar min Paulina då men hon är väll här om ca tvåå veckor igen så det är lugna puckar, sommarlovet är snart slut också eller nja börjar den 25 augusti men ändå, vad har man gjort på sitt sommarlov egentligen? Supit, fikat, åkt omkring, chillat på dillN , ja typ de? :O haha eller nja finns mkt andra saker också men inget jag föredrar att dra upp för några hundra läsare.!

Harrypotter och dödsrelikerna del2 på tooorsdag med mikropiklo haha (a och äta restaurang också iofs.. de blir mys, de är våran tradition typ har gjort så med mikro sen ja var typ liten, med just harry potter också så det får bli så i år med eftersom det är absolut sista filmen ba wtf dude.. haha ;Ww

ska byta om och fixa lite sen går jag ut på en lång promeniiix med pärlan och musiken i öronen ofc! Men ni får ha d så bra så längeee så höres vi I hope.


btw jag och Tanyaaa är uppe i farten igen och planerar saker... HaHaHa ;) u will see. kyssN bitcheeeeS'


Hejhej fjooortiiiiiwwshh och hejdå fula äckliga röda hårfärg! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0