tvingad... ;)

Ja, då har man blivit tvingad att uppdatera av min idifi då ... Så det får väll bli ett litet gulligt inlägg,
eller ah gulligt o gulligt men lixom jag har typ inget roligt att skriva, eller inget roligt som angår er iaf haha ;)
Livet rullar på och det är riktigt härligt!
Skitväder idag men inväntar Fanny sen ska vi ut, jag menar lixom göra Göteborg osäkert..
Jag har några planer för ikväll och hoppas att ni har det likaså det är ju trots allt fredag?! ;)

Jag har nog slarvat med min vita månad haha, men ähhh who cares? it's summertime!
Jag älskar att leva såhär, göra spontana saker, skita i vad folk tycker, och bara vara!
" Vem fan tror hon att hon är " det har man hört en del det sista, haha och saken är den att jag... LOVE it.
det är sån jag är so just lev med det.

Gymnasium snart också yeeajjj... haha, nej men det ska bli gött, träffa nytt folk, och som ni vet är jag vääldigt social och pratglad så kommer väll sluta med att jag blir mobbad... HAHAH nej det hoppas jag verkligen inte haha... Har iaf Ida bjerhem som granne så vi äter i samma matsal och sånt så vi har iallafall varandra... sen har jag ju ida o hanna några till som ja känner som ska börja där! (y

Nu ska jag hoppa in i duschen efter ett hårt ........... hahaha okej de där lät fel, men inte som ni tror... men de e faktiskt hemligt haha.. sen kommer iaf Fanny och så drar vi! Så jag har lite bråttom, bara min mamma blir klar i badrummet snart -.- haha PussNNNN


Lev i nuet, du lever bara en gång så lev varje dag som de vore din sista, våga chansa våga vara och våga göra saker som du aldrig ens tänkt tanken att göra, Jag är ung och dum, och vet ni vad? Jag älskar att vara det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0