A good friend is like a star, you can't always see them but you know that they are always there

Jag vill börja med att säga förlåt, förlåt för att jag inte alltid har funnits där när du behövt mig som mest den sista tiden, förlåt för att jag inte har hört av mig, jag vet att de har varit fel, men jag har behövt denna ensamma tid för mig själv, att träna, promenera lyssna på musik, och bara få vara ifred från alla människor. Jag vet att det var fel. Och jag vet även att du kanske inte ens kommer fatta vad jag snackar om, eller jo för du känner mig så väl så du vet nog precis vad jag pratar om!
Jag vill också tacka dig, för den fina person du är i från mitt perspektiv. Har alltid svarat när jag har ringt och bara fallit ihop gråtit klagat.. Men jag har tänkt på en sak? jag pratar alltid om mig själv och mina problem med dig, jag lyssnar aldrig på dina, eller jo jag lyssnar men det märks inte. Jag har märkt att jag har blivit en sådan annorlunda människa, en helt annan personlighet. Jag älskar den nya jag, men inte sättet jag har behandlat dig på. Du kanske inte ens tycker att jag har behandlat dig dåligt. men jag har verkligen suttit och funderat på detta ett bra tag nu, och varför inte få ur sig allt?

I mina ögon.. då är du den ÄNDA som faktiskt alltid finns där, ställer upp vilken tid på dygnet som helst, du har alltid en famn jag kan ty mig till, jag är alltid välkommen. Och du är faktiskt också den ända som vet precis alltiiing om mig. Du vet allt och ingenting. Jag älskar dig för den personen du är, den omtänksama människan som du faktiskt är, så många gånger vi har ringt varandra mitt i natten gått ut tagit en cigg gråtit, tjaffsat, skrikit, varit lyckliga berättat " secrets".. haha.

Jag vill också påmina dig om att i höstas, när vi bråkade i tre månader till den 23 december?
Jag hade allt, va bra me familjen hade kille, bra vänner o.s.v. Men det har också varit en utav dem jobbigaste tiderna i mitt liv, jag trodde jag skulle kunna vara lycklig med dig, men jag kände ett stort hål i heela min själ, " varför är inte hon här nu? hon borde vara här nu när jag gör detta, för detta var våran grej"? Men nej detta vill jag ju berätta för henne, men jag kan inte för vi gick skilda vägar? Jag tror aldrig att jag gråtit så mycket i hela mitt liv som jag gjorde den tiden du inte fanns i min vardag.  Jag menar såfort jag kolla på en film du o jag älskade eller lyssna på en låt eller haha åt en maträtt som var våran mådde jag rent ut av sagt PISS. Men tillslut blev vi ju vänner igen. Jag tror det stärkte vårat band imellan oss. Vi blev starkare och var med rädda om varandra än vi var innan.! Och det är jag väldigt lycklig över.


Sedan till de allra hemskaste då, du flyttade ifrån mig. Du bara försvann.. Mitt liv blev ett helvete, det var en jobbig period också, Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, jag ville inte vara med någon annan jag ville inte göra någonting. För det var en person som fattades. Och det var du . Vi bor fortfarande måånga mil ifrån varandra och kommer göra det i några år. Men nu får jag jobb till hösten så kommer att ha råd att åka till dig varje månad!. Och tro mig det kommer jag, mina pengar kommer gå åt att vi ska träffa varandra, för du är inte bara en bästavän, du är en i familjen, jag älskar dig lika mycket som jag älskar min lillasyster! För du är också min syster och t.o.m lillasyster!

DU är sådan otroligt fin vän, du har allt en vän jag fantiserat om har!, Gott hjärta, rak och ärlig, går sin egna väg, fantasifull, kan göra allt och ingenting och ändå ha såå jävla roligt. Du är också så jävla vacker, och nej säg inte imot mig nu, för jag står för mina åsikter, så låt mig ha dem nu!  Men du ska veta att jag saknar dig, jag saknar dig så det gör ont, hela mitt hjärta skriker efter min bästavän. my soooouuulmate, Men jag ska vara stark, för att jag vet att jag alltid kommer att ha dig, och du kommer alltid att ha mig med, och vi måste ändras oss och börja prata oftare som vi faktiskt har blivit jävligt lata på.!

Och älskling? Jag SKA bli en bättre vän, jag lovar, du kommer snart ner till Göteborg igen, och jag ska visa dig.! Visa att jag faktiskt fortfarande kan vara gamla Michaela imot dig. För jag kan sakna mig själv ibland, jag känner det, vill inte leva såhär, men ändå vll jag det, för jag har blivit starkare, visst jag har gråtit, jag har velat dö jag har mått så dåligt, men jag har hamnat på fötter igen. Och det ska jag visa sig min bäääästtuuus.!

En vän jag har gjort allt och ingenting med!
En vän som vet de mörkaste hemligheterna
En vän som vet allt dumt jag gjort men fortf älskar mig
En äkta vän.

Tre ord, tolv bokstäver, Jag älskar dig  Paulina Stéen ♥


Ensamma är vi starka, men tillsammans är vi oslagbara!




Glada o fulla! =D







L.O.V.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0