- Min bästavän 02

Jag har två riktigt bästavänner,
men jag ska berätta om en utav dem.

Detta är då en tjej , min livsglädje faktiskt, utan henne hade jag nog inte suttit här idag..
Hon har hjälpt mig med så sjukt mycket ,
alltid funnits där i dem tuffaste stunderna,
Med denna tjej, har jag gjort precis allt och vi har sett varandra i varje läge, ledsen som glad, full som nykter, o.s.v !
Man kan skratta med henne hur länge som helst, för både hon och jag har precis samma sjuka humor,
och jag mår så grymt bra med henne.
Hon är bortrest nu, men kommer hem i morgon och varit borta sen i onsdags och jag saknar henne sååå sjukt mycket och det är bara fem dagar???!
HAHA, men iaf vi har sånna fina minnen ihop, och i mina ögon är hon värd det bästa,
och det ända jag vill och strävar efter, det är att få se henne lycklig..!
Jag älskar dig Paulina Stéen oavsett vad .
visst vi har bråkat men alltid hittat tillbaka till varandra.
det kallar jag ÄKTA vänskap, och utan dig kommer jag inte orka fortsätta med detta jävla skitliv,
så jag hoppas inte alls du flyttar för då knäcks jag.
och jag vill inte fortsätta då.
Men du ska veta att du är mitt ljus i mörkret,
" jag famlar i mörket men i dig ser jag ljuset "
och du är också den ända som lyckats få mig på fötter..
så lämna mig aldrig för jag älskar dig.!








Kommentarer
Postat av: paulina steen

jag älskar dig något otroligt min vän

du är allt jag har och det kommer alltid vara så det vet du-

bästa vänner klarar allt tillsammans så klart vi klarar detta med distans för hos oss behöver vi inte beskymra oss om svart sjuka. du är bäst<3

2011-03-08 @ 20:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0