BILDMARATON.

Sitter här och har precis kommit hem från en mysig & sjuk promenad med mimmi, snackade lite skit och gick den vanliga lååånga som nu blivit korta (enligt mig) promenaden.. haha ;P
Men de ä nice, kan berätta lite om min helg :D

I fredags minns ja typ inte ;o va iaf istan, åt kebabrulle sen ? ehhhm don't remember, igår va de KAOOOOOS seriöst tänker inte gå in på detaljer förutom att jag fick i mig en hel jävla del teqila shots och gin shots och massa annat -. - HAHAHAH så den dagen var la äääännnna gooo, mötte fulla adam henke o alla oxå HAHAHAH, sötnosarna. sen hecky emil o deeem var ju såklart med Paulina? ;) myspådt.
idag fetis dag, sushi godis film sovande o.s.v haha ;) men tränade iaf, btw solade igår också ;) och i fredags hihihihi :D <3 börjar bli brun nu faktiskt (a
så här kommer en HEEEEEEL DEL bilder, och då menar jag mååånga bilder, ego bilder och andra ;ddd ;)
peaaace bitches'
( ps bilderna kan vara från länge tbx också.)



michaela e brun :D men oxå drogad??? HAHAHAH..
¨





















ASSÅ KILLEN BAKOM MIG SERIÖST HAN E SÅ SNYGG, JAG OCH PAULINA DOOOOOOG.!!











nu ooorkar ja inte meeeer hahahah ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0