:( :D

buhuhuhu ..... detta ää inte kkuul, kim halv sover o snarkar i skyype, paow sover i min säääng, jag är bakis och trött, jag vill sola men solariumet e stängt.! livet allmänt suger. HAHAHA nej men ja e på gött humör, men funderar starkt på att åka till wiesel o sola där för de e öppet men där kan ja inte använda mitt solkort :(
HAHAHA, jag är hungrig också... HAHAH


ja ni ser vilka I-landsproblem man kan haibland..... nej skämt å sido.! :)
Sorry för dålig uppdatering men haft mkkee i skolan sen varit ute hela helgen sååååeee.
nej nu ska jag väcka Paulina steeeeen och säga att hon och jag ska åka till stan och fika, så ja får dricka min chaiiilatte! :)
btw träningen??? hmmm, gått ner 3 kg =D .. fett stolt. hehe...
knr att jag skriver om absolut ingenting.... hejdå.. peaceee...

hej ser ut som ja har skeva tänder............... hej....



hahahha.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0