dag 5/6

Hallå där snyggingar, :)
sorry för dålig uppdatering men har hänt mktmkt dem senaste dagarna väldigt personliga saker och annat skit, som jag nog inte tänker ta upp här.
Min diet går fortfarande ruskigt bra, har redan gått ner 1½ kg :D
men iaf igår var jag i stan och sedan vidare till öckerö.. och sedan tillbaka till stan ;)
Där jag och tanya & paow mötte upp Henke (;
Och sen sov Tanya och henke hos mig och det var hur mysigt som helst.!
bilder kommer lite senare för nu ska jag göra mig iordning, sedan ut på en promenad all by myself .....:( hahaha;P sedan vidare till stan.!
Men jag lever iaf och jag mår riktigt bra, förutom RIKTIGA magsmärtor, vettefan vad det är men jäääävlar vad ont det gör iaf, " great (y) "..
Menmen ni får ha de så gött så länge så hörs vi senare

btw slänger upp några bilder från dreamhack 2010 ;)









Nu får det räcka ;d
Men jaa Tanya fan va kul vi hade, nu taggar vi DH summer 11' ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0