Dietdag 3 (:

Jaa, då vet jag vad jag kommer att blogga om i ungefär tre-fyra månader :)
Min vardag :D som kommer bestå av diet promenader solning och plugg. kul...
men ska ge tips på hur man förbränner fett snabbt o.s.v tråkigt jag vet men för att ge mig den starka viljan att kämpa för att lyckas så tänker jag göra det i vilket fall! :)


Dietdag 3 idag då, man måste ju börja någonstans, och visst det har bara gått tre dagar men nu jävlar ska jag lyckas!
Dagen har varit bra iaf, jag hade ju studiedag idag som sagt, vaknade ganska sent, humöret var på topp, åkte med mamma och handla för mikro fyllde ju år :)
Då blev de tårta o massa men åt typ inte haha..
Jag färgade också ögonfransarna fast de syntes typ inte... :(
Färgade även håret och blev rätt nöjd faktiskt.
Ida bjerhem var här förut också och vi snacka en massa skit, allt från sex till vad vi ska göra i helgen ;)
Sen tog jag en låååång promenad med mimmilinoo vi var ute och gick i 1½ timma kändes underbart,
och har också druckit mina diet drinkar och humöret är fortfarande på topp, och sen köpte jag naturgodis och Loka istället för skräpmat, usch, okej inte usch, men ändå usch haha (a
och jaa, i morgon kommer Tanya till mig fan va jag har längtat efter henne, och vi ska till öarna och hitta på massa bus hahaha ;D
men nu ska jag ta min nattcigg, ( och angående rökning så har jag börjat dra ner på det, och kommer att sluta när jag har bantat färdigt för kan inte sluta äta godis och sluta röka på samma gång de funkar inte haha )
men ah iaf och så ska jag prata med kim i skype och somna med honom lillasötnosen,
och i morgon blir de då skola! =D
SÅ ni får sova så gott och om ja inte kan somna så kommer det komma upp tips för att gå ner i vikt redan ikväll pusssss :D


hejhejhej jag är bara fjorton år kom å se på mig, kom o ta på mig, !

jajajaja....... bilden är skitsnygg verkligen... nej m,en bryr mig inte natttiiiii :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

tvär fin har du facebook? ;)

2011-03-20 @ 19:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0