dietdag 4

Mjaaa, hallå däääär ;D
Idag har varit rätt slapp dag, var i skolan då sen träffa paulina stack hem kolla film, sen ut på en låångpromenad med mimmi och paow,
och idag har jag ätit två måltider eller ah 1½ och två sånna diet drycker, och livet rullar på :D
Mår faktiskt riktigt bra idag också förutom att jag är så sjukt trött,

Ikväll ska Paow sova här och Tanya med :D hon kommer ju i natt sååå de blir nice och i morgon blir de buspuuus ;d (a)
Men ah så ni vet haha :)
Men bantningen går fortfarande bra och jag börjar må bättre för varje dag som går, trots de äckliga vädret!
Nice väl? ;)

Men nu ska jag vara social med paow så ni f¨år ha de så bra, blir ett bantingstips ikväll i promise,
pusspuss sötnosar.


fulaste bilden på miiiig,
men paow e sööötast hihihihi,
men nu ska ja kolla film och hålla mig vaken tills ikväll för ska ju möta Tanya då :) pusspåer sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0