du sa..

Du sa att allt skulle ordna sig, att vi var starka, men allt du någonsin sa var rena lögner, jag trodde på vartenda ord du sa. men allt som någonsin kom ut ur din käft var lögner, och falska ord, jag är så trött på det, och nu är det över, och det känns jävligt skönt, för om du tror att jag ligger här och gråter, isf baby har du jävligt fel,
och mister man EN så finns det tusen åter, det har jag lärt mig under tiden.!
Vill också att du ska veta att det hade gått, vi hade klarat det, synd att du är så jävla svag bara gubben lilla.
Och att du är så ful och falsk! :)
Du kommer att se vad du förlora, de va din förlust inte min, och du kommer att se.. :) tro mig.
så så länge har jag bara två ord att säga dig, FUCKYOU.

livet går vidare, fast utan dig, och det känns bra. just so u know, du är ute ur mitt hjärta och mitt huvud.!
och det har du varit ett bra tag,
och btw, jag var nog aldrig helt ärlig mot dig heller .. ;)
finns mkt du inte vet om!
pusspårumpan sötnos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0