gone ;o

:( nu har min älskling Tanya åkt hem, och vi har haft det sjukt mysigt faktiskt, speciellt igår.. saknar dig redan älskling, men jag kommer ju upp snart :D <3 hihi då blire rööj,
jaja , nu sitter man här helt ensam som jag inte varit på jag vet inte huur länge :O
och jag har märkt att jag går ner i vikt alldeles för snabbt redan 2 kg,på 6 dagar, de e inte ok!!.
sitter iaf och lyssnar på musik, ska snart duscha, men först ta min morgon diet, och de e la änna göttt. blöö. haha :P
Men humöret är ändå på topp trots mina magsmärtor som inte försvinner och jag får panik, för de gör sååå jävla ont. men men. .. :)
Idag ska jag nog inte göra sådär jättemycket, blir la typ dusch, promenad sen ska jag ringa ida :) så de bliiiir myyyys, (förhoppningsvis haha)
Haha sitter och sjunger för mig själv haha normalt michiiis, (;
Nej nu ska jag sluta skriva här kmr lite bilder vi hörs peeace fuckkkers. !





hej jag är cool...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0