inlägg 3 – ett ögonblick

Finns såå många speciella ögonblick som jag skulle vilja skriva men också många är väldigt privata,
men jag hmm, ja nuu vet jag =D


Ett av dem speciellaste ögonblicken var när min Lillasyster föddes 21-januari-07
Ett utav mitt livs bästa dagar,
jag hade alltid drömt att få en lillasyster alla i familjen trodde det skulle bli en pojke, jag var den ända somt rodde det skulle bli en tjej, och jag satt varje kväll och bad om att det skulle bli en liten flicka, jag va 11 år haha men ja, sen så kom lilla knytet till världen mitt livs glädje min älskade lillasyster Amanda som idag är 4 år gammal, tiden bara springer iväg..
Hon är det bästa som någonsin har hänt mig och det finns ingen som kan ta den platsen min lillasyster har,
hade jag kunnat skulle jag göra allt för hennes skull.!
Hon är min syster, men också mitt liv,
Jag älskar dig miiin käääära syster! <3

okej.. inte för att du kan läsa... men ändå... HAHA ;)


såå jävla söt, fast här var hon la ca 1 år eller något.! men gash... min sötnos.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0