hallloJ!

Ja, förlåt för dålig uppdatering åter igen, har inte berättat så mycket om mitt påsklov eller valborg, blev la lite för mkt på valborg, så denna helg ska nog bli hyffsat lugn iaf, eller ah tihi..
menmen.! jag lever iaf, har varit sjuk i veckan men ska gå te skolan i morgon och då äreee ju fredag så man får la se vad som händer, ska iaf ringa ett samtal och fixa en sak i morgon, så det får jag inte glömma.!
ja de va laaa alllt, här kommer ett snabbt test ! :)

♥ Har du varit kär någon gång? - Ja det har jag!

♥ Är du kär just nu? - Jag kan inte påstå att jag är KÄR men jag har därimot känslor för någon ja.!

♥ Tycker du att det är okej med homosexualitet? - Självklart, varför skulle det inte vara?

♥ Hur gammal var du när du fick din första kyss? - 9 år, men de kanske inte räknas, annars 13 .! :)

♥ Har du någon gång varit otrogen? - Yääs.

♥ Skulle du kunna tänka dig att vara ihop med någon yngre? - jag vet ärligt talat inte, tror ej de faktiskt.

♥ Skulle du kunna tänka dig att vara ihop med någon äldre? - absolut.!

♥ Har du någon gång snott någon annans kille/tjej? - ja tyvärr har jag ju gjort detta.!


godnatt sweethearts,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0