bring it on bitch.

Hm vet inte riktigt vad jag ska skriva men hmm, ja livet suger just nu, mitt huvud sprängs när som helst min doktor vill att jag ska ligga hemma och vila hur jävla länge som helst, men ja menar hallå? Jag har faktiskt en skola att sköta. denna terminen har ju gått åt helvete pga min huvudvärk, jävla läkare, så mycket jävla snack och så lite jävla verkstad. Ska iallafall få en remiss till röntgen JA JAG SKA RÖNTGA MITT FUCKING HUVUD. sen ska dem göra en utredning på det, sen ska jag få läkarintyg, sen ska jag gå på sjukgymnast. YEEEEEEEJ vad kul.
så ja mitt liv är heeeeeelt underbart just nu, men ska sluta klaga det finns faktiskt hoppas jag iaf en morgondag.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0