It's going to hurt, hah, try me!

" du kommer inte att klara dig utan mig " yeah? Watch me!
Tror du på riktigt att jag är sårad och ligger och gråter? U wish habibi, fast nej, U can hit, u can cheat, u can lie, I won't give a damn shit about it.
Jag är inte den känsliga typen längre, jag lever i nuet, vad som hände då är dåtid, och vad som kommer hända sen är min framtid, jag lever idag. Så lilla hjärtat, du är långt borta ur mitt liv nu, Cuz you can't break an already broken heart. Just love life sometimes.
Ingenting var bra med dig, inte ens sexet, så för mig är du bara en person jag slösade några månader på inget mer,  Jag lever idag inte igår. så gör vad du vill knulla vem du vill, såra vem du vill, gör precis vad du vill, för för mig är du nobody. Have a good life, and the most important thing, enjoy it . cuz u don't live twice. ;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0