mindfucked

Kan inte sova, bara sitter här och grubblar på mitt liv, på hur det ser ut, hur de kunde ha blivit, och varför det är som det är, mitt huvud (huvudvärken som jag har 24 timmar om dygnet har fuckat upp min skolgång helt totalt, funderar starkt på att hoppa av skolan, vet inte riktigt vad jag ska göra) Jag vet inte vad jag vill, vad har jag för möjligheter? Vad vill jag göra i mitt liv? Varför struntade jag i saker i mitt liv ?
Jag skulle fortfarande kunnat haft dig i mitt liv,
Jag skulle ha kunnat skita i vissa saker och mått mycket bättre.
ja det finns hur mycket som helst som jag har förlorat som jag skulle kunna haft än idag, jag undrar hur mitt liv hade sett ut då? Om inte denna jävla huvudvärken hade kommit och förstört allting för mig, hade allting gått bra då? Och om jag inte hade låtit "det" gå för långt, hade jag inte varit sårad då?  När jag ser mig själv i spegeln så känner jag inte ens igen min egen spegelbild längre, vem är jag? Vem har jag blivit? Bra/dåligt? mja, jag vet inte riktigt än, samtidigt som jag faktiskt är rädd för mig själv och hatar den jag är, så kan jag samtidigt älska den jag blivit/är . Ja, mycket funderingar här ja, ska försöka sova nu hade jag tänkt, så skriver jag mer i morgon
och btw; Om typ tre månader är jag 17 .. seegt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0