I will try to forget everything about her.

JAG VILL MINNAS DET JAG EN GÅNG GLÖMDE BORT.



Dålig uppdatering? No shit Sherlock.
Inter haft så mycket tid, mest varit med älskling och så.
Jag börjar känna mig lite depp, har varit en jobbig dag idag, kanske lite svartsjuka? jag vetefan. men men sånt är livet ('y

Kanske beror det på att kärleken har svikit och krossat mig totalt.? Jag är rädd för att le för kärleken, jag är så jävla rädd. kanske därför jag beter mig som gör?.
fan de är inte lätt när det är svårt, och har man väl blivit sårad långt in i själen av den, så är det jävligt sbårt att börja tro igen. Eller så beror det på att jag litat för mycket på thaa boys. och blivit sviken, kanske därför jag är rädd? att bli ensam. lämnad? , haha fast iofs är det ju jag som lämnat dem, men dem har ju svikit mig och krossat mig, så varför skulle jag inte lämnat dem? . HAHA ni ser hur mitt humör är nu och vilka frågor jag ställer till mig själv? HAHA, ja så är de, men jag tycker om min älskling eeemaad, iaf :D tur att jag har honom.


Men jag har en fråga, kan man verkligen älska en person som svikit en och krossat en för resten av livet? och varför kan man aldrig glömma? hmm

precis såhär känner jag mig nu trots att jag har mustach på bilden.... haha.. natti fucker'Z


Kommentarer
Postat av: Anonym

GHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHA <3

2011-10-03 @ 19:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0