J.S.D.

loved you once..
love you still..
always have
and always will..
Är så sjukt trött på dessa falska idioter, här ger man hela sitt liv till en vän, man ger allt.. precis allt, man gav henne sin sista slant, man stöttade och lyssnade alltid, skaffade sig alltid tid, vilken tid på dygnet så får man detta som tack, du har svikit mig förut men denna gången var den sista. Är så besviken så det spelar mig ingen roll hur mkt du vill ta livet av dig hur mkt du skär dig, o.s.v. (dumt av mig och skriva så? jadu, men sanningen svider ) . Denna gången får du klara dig själv, för vet du vad? (: Du kommer aldrig att finna en vän som mig, men kom ihåg sen när du står där ensam kvar , jaao, michaela var faktiskt den ända som verkligen fanns där för mig, ställde upp för mig i vått och tort, ja gumman lilla, det var jag, men som man bäddar får man ligga. Väntar bara på signalen att du ska komma och hämta dina kläder när du är i göteborg, sen vill jag inte veta av dig, aldrig någonsin. detta blir det sista du får höra av mig, jag behöver dig inte ens, hur mycket du än höggt ,mig i ryggen så har jag stått kvar vid din sida, men inte denna gången, finns så mycket mer elaka saker jag skulle kunna skriva om dig och ditt patetiska liv, men jag har iaf ryggrad, till skillnad från dig. Och det är ju såå synd om dig för du har varit med om sååå mycket i ditt liv, men sök hjälp förfan då?. För jag har inte tid att slösa bort på sånna vider som dig.  tyvärr. undrar om du någonsin kommer kunna skaffa dig en vän som stannar hos dig, när du är som du är. ! Lycka till kossa.
Bitch''Z ska fortsätta titta klart på mamma mia sen ska jag sova. I morgon är det äntligen fredag och på lördag får jag ÄNTLIGEN träffa min lillasyster igen.
Vill också påminna er om hur mycket jag tycker om min underbara pojkvän, fastän han e jobbig och dum, men han e min bebbe, och jah, Hayati

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0