one word

17
Har lust att få ur mig så mycket just nu på bloggen, men jag vet vilka som läser, därför struntar jag i det för denna gången, kan ju säga vad jag känner med ett enda ord, och det är saknad ..
Gårdagen var helt okej, framåtkvällen satt jag ida och karzan hos min underbara pojkvän och drack kanske lite föör mycket haha. Men kvällen slutade bra eftersom jag fick somna i min älsklings famn.
Idag är det lördag, tänkte att idag ska jag nog ta det lite lugnt, ska hjälpa mamma med tvätten, vara med idifi en stund sen sticker jag nog hem till min älskling , för idag behöver jag verkligen honom känner jag!
Ska i alla fall fixa med tvätten nu och kanske städa mitt rum, så ni får ha en fortsatt bra lördag pusshey!
skulel lägga upp en bild på mig&älskling men de verkar inte funka .
hahah k...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0