göteböörg

ouuf är så trött på denna skit staden, uuuh ska bli så jävla gött å flytta härifrån .
fast när det vet ja inte blir la efter gymnasiumet antagligen blööö.

men ja jag har blivit så dålig på att skriva .. kommer inte ihåg hur man gör hehee.
Menmen whatever är på rätt gött humör faktiskt känns redigt skönt. Jobbigt när man är i en jobbig fas och man ba spyr på hela livet, haha kanske beror på att jag har varit ute i 8 helger å söpit skallen av mig och sedan nu har jag bara varit hemma haha...

Iaf på måndag ska jag till stan till min chef och skriva på anställningsavtal och får reda på lön o.s.v.
Sen börjar jag också praktisera på dagis haha, jobb på dagis praktik på dagis, ohh längtar, älskar små barn :D

Fredag i morgon, göööttt blir å gå ut å supa, så vi hörs la antagligen inte förrän på söndag

ja.. haha har inte så mkt mer och skriva för tillfället men vi hööörs antar jag.

va så sexig när ja va 11 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0