It's the truth.

Är det inte ganska sjukt att efter varje förhållande man har haft så känner man ett tomrum, man känner sig lixom ensam, jag menar bara för att man är singel kan man inte vara lycklig då? Måste man ha någon för att kunna vara hel eller är man hel men man vill inte leva ensam ? Det är väldigt konstigt även om man har kommit över någon eller aldrig ens haft känslor så kan man ändå sitta och tänka, är det tryggheten man saknar? Att veta att när man kommer hem så finns han där, att ligga sked och höra att man är älskad? Eller veta att man inte är ensam? När en annan dörr stängs öppnas ju en annan, och allt händer av en mening. För vi alla kommer en dag att träffa en person som vi vet att vi kan stanna hos föralltid, det är bara upp till var och en att inse det och kämpa.

Jag menar jag sitter sjäv med känslor för ett ex över ett år senare, men det är dags att suta sörja nu, man får ta sig i kragen och inse att han var nog inte rätt för en, hur ont det än gör hur mycket man än älskar personen så måste man ju tillslut resa sig och gå därifrån. Du kommer såklart alltid att äska just den där speciella killen/tjejen. Men tilslut så orkar man inte kämpa mer eller sitta och vänta på att just den personen ska komma tillbaka, för antingen så gör han det eller så gör han det inte och i mitt fall inte, så vad har jag då för val? Jo att ta tummen ur röven resa mig upp och gå vidare, jag har hela mitt liv framför mig att krossa andras hjärtan och bli krossad själv, that's just life!

Det gör ont för oss alla men glöm inte att man alltid reser sig igen, förr eller senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0