stuppiiid

Det gör så jävla ont, ont att veta att jag valde fel, jag valde en kille som jag inte ens har känslor för, har nog aldrig riktigt haft det heller, jag valde honom framför killen jag alltid har älskat, bara för att jag är så jävla rädd att bli sårad, för den ända personen som kan såra mig det är du. Efter dig alltså sen lääängesen tillbaka så har jag inte kunnat få känslor för någon, jag har försöktförsökt, men det går bara inte, jag har lurat mig själv att jag älskat någon annan, men det är sån bullshit.. Jag vet faktiskt inte hur jag någonsin ska kunna komma över dig. Ett år har gått, och jag sitter fortfarande med känslor för dig, en vän sa till mig att - Michaela du har ju nya förhållanden hela tiden. Jag blev arg, och undrade vafan personen menade med det, men nu vet jag, när jag är singel så börjar jag att tänka grubbla och sakna dig, därför slänger jag in mig i nya förhållanden, för då slipper jag tänka lika mycket och sedan lurar jag mig själv att jag har känslor för killen, men när det tar slut så kanske jag mår dåligt ett tag, men det är inte för att jag har känslor för killen utan för att jag får panik av att jag är ensam igen och vet att jag kommer börja tänka på dig igen, jag vet jag är psykiskt sjuk haha, men den kärleken som var mellan oss, den var äkta, och det känns som om den lågan aldrig kommer att slockna. Och det värsta av allting är att vi sårade varandra knäckte varann så hårt att vi inte har kunnat bli oss själva igen, jag vet mer nu än vad jag visste då, jag har växt och mognat, det är synd bara att jag inte tänkte som jag gör nu då, Jag kommer nog alltid att älska dig, 2010 var det absolut finaste året , du kom in i mitt liv, vände upp och ner på hela min värld, du är och kommer alltid att förbli min stora kärlek, finns ingen jag någonsin kommer att kunna älska mer. Du hjälpte mig upp och du var inte bara en pojkvän, du var också min allra bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0