new life

Dags att ta nya kliv in i ett nytt liv..
Först och främst måste jag sluta att röka, jag är trött på allt som har med ciggaretter att göra, det förstör konditionen tänder, lungor o.s.v. det luktar förjävligt lukten sätter sig i hår, kläder allt. visst är det riktigt gott att ta en cigg då&då, men vart leder det egentligen? jo till döden. så nej tack ciggaretter jag gör slut med er..
Måste börja träna, eller iallafall börja gå ut och gå minst en timme varje dag, jag måste göra mina benövningar och situps varje morgon&kväll. detta är ett måste, e så trött på min kropp, och istället för att sitta & klaga dagarna in&ut så får jag helt enkelt ta tag i saken!
Skolan, jag måste bokstavligen ta tag i skolan nu, vare sig jag har ork eller inte, min huvudvärk kan jag inte göra något åt, men jag ska få hjälp med den så det löser sig nog i slutändan. Annars är skolan ett måste punkt slut.
börja jobba, jag har fått jobb nu till våren så det blir perfekt!
Mja ska vi säga att detta är våra nyårslöften, mja, det tycker jag allt! (y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0