slösa inte tid på någon som inte är ärlig mot dig.

Godmoorgon, vet att det var tuusen år sedan jag bloggade men har haft fullt upp hela tiden, sjukgymnast, stresspsykolog varit hos läkaren o.s.v har verkligen inte haft tid, men ska börja blogga igen hade jag tänkt.

Iallafall, jag ska på möte i skolan någon gång nästa vecka, ska ju hoppa av, men ska jobba/praktisera fram till sommaren så jag kommer fortfarande ha mitt studiebidrag osv så kommer börja om 1an fram till hösten, är nöjd med mitt val!

haha vet inte ens vad jag ska skriva men iaf dem senaste veckorna har jag typ bara varit ute, druckiiit som fan och haft riktigt kul faktiskt, det har varit sjuka helger men det har varit värt hahaha. Orkar inte berätta om varenda helg men kan ju säga att man har varit redlös skrattat gråtit och haft riktigt trevligt.Till helgen blir det nog ut igen, speciellt om det är såhär skönt väder ute så otroligt jävla gött! Man känner att våren börjar närma sig och då kan man ju inget annat än att vara glad .

Har inte så mycket mer att skriva för tillfället men skriver mer sen puss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0