Do things that makes you happy

Om ni bara visste hur mycket jag har gått igenom under dessa 12 helger som varit, jag har varit ute varenda helg, och jag har nog aldrig skrattat så mycket eller varit så lycklig innan visst har man varit redlös ett par ggr eller hamnat i bråk men jäävlar vilka helger jag har varit med om de senaste, myyycket skratt och ja livet har helt enkelt varit grymt! Men nu är det dags att vakna upp till verkligheten igen, sluta sova bort hela dagarna och supa bort dem få hjärncellerna jag har kvar haha ... Ska börja träna igen, sjukgymnast, jobba , praktik, skola. Det är dags att sluta rymma nu michaela och börja ta tag i ditt liv och det är precis det jag ska göra också.

Felet med mig är att när jag är ledsen, sårad arg jaa helt enkelt trött på livet så rymmer jag ifrån mina problem och skiter i precis allting, festar, ute hela nätterna, gör sjuka saker men ah ni fattar, och för en gångs skull i mitt så ska jag sluta rymma, jag ska ta tag i mina problem, och allt vad det innebär, som att gråta skrika, må dåligt ja u name it. Just all that shit. För jag vet hur stark jag kan vara och jag vet också hur snabbt jag kan bygga upp mig själv igen och det vet jag eftersom all jävla skit jag har gått igenom i mitt liv så har jag alltid klarat mig, på ett eller annat sett så det kan jag lätt göra nu också, det är bara att ge det lite tid så kommer allting att ordna sig.

Jag har också verkligen gått och funderat och grubblat på mitt liv, vad har jag för att vara olycklig? Ingenting jag har allt som jag kan önska egentligen, fina vänner, världens finaste familj, och det räcker för mig, så jag förstår inte ens varför jag gått runt och tyckt synd om mig själv när jag verkligen har allt? Så ja ge de lite tid så kommer jag tillbaka upp igen. End of story.

Guuu va djup jag har blivit, michaela satsa på att bli författare istället ;) HA HA HA









ja jag är besatt av citat å skit, lev me de. heheh hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0