Like a baws!

Shuulululu

Idag har varit en riktig skitdag, ni vet humörssväningar o.s.v. men har iaf powerwalkat idag = duktig tjej. Gått i berg , trappor ja massa jobbig skit. Men det känns skönt ska börja gå ut och gå så varje dag hade jag tänkt... Ska bara ta modet till mig att gå helt själv.. hehehe vill alltid ha med mig någon men det blir bara jobbigt och ah..

Men iallafall i morgon ska jag till burgården IGEN och in till praktikenheten o prata å sån skit. Men det ska nog gå bra , har ju fått praktikplats och allt dedääär!

Nu ska jag iaf lägga mig och glo sex and the city för 1000000 gången haha.. Och försöka sova och hoppas att jag är gladare i morgon! Puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0