tumblr



Är det inte lite ironiskt att vi alltid pushar bort dem vi älskar? Själv är jag nog det bästa? värsta? exemplet på det där, när jag känner det lilla minsta rädsla så drar jag, jag lämnar folk . Det händer mig hela tiden jag lämnar dem jag älskar när jag är rädd, är det för att man tror att man ska bli sårad typ " jag lämnar "han" innan han sårar och lämnar mig" ? Varför är man så rädd för att bli sårad? För att det gör ont? Jaa, det gör det men alla vet ju att livet kommer med både gott och ont. Hela livet består utav att vara lycklig, sedan sårad, sedan lycklig o.s.v. bara en tanke.












texten har inget med bilderna att göra, saknar bara tiden.


Kommentarer
Postat av: uknowthatuglycunt

Learn to update your fckn blog dear.

2012-06-13 @ 21:13:21
URL: http://www.idontliveijustexist.tumblr.com
Postat av: Bea

Hej fin blogg jag har frågestund fråga något i den ! kram :)

2012-12-27 @ 20:38:49
URL: http://anderssonbea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0